유머.명언.생활정보.생활의 지혜.. 오늘도 좋은 하루 되세요!

[영어 유머.공항에서] 보안검색대 통과하는 법

인터넷 유머영어 2017. 2. 16. 15:47

특히 군중심리가 마니 흥미롭죠.

개인이 집단을 만들고

집단은 개인을 유.무형으로 

통제하게 되고 말입죠~~~ ^^


Trying to clear security at Narita International Airport in Japan,I kept setting off the metal detector.

Even after I emptied my pockets,the alarm still buzzed.

Finally I remembered that my shoe soles had metal pieces in them.








I pointed to my shoes,and the security agent motioned for me to take them off.

I did so,and I walked successfully through the metal detector.

As I was putting them back on,I looked around.Everyone behind me in line had their shoes in their hands.








일본 나리타 국제공항에서 바야흐로 보안검색대를 통과하려는 순간 

금속탐지기에서 경보음이 울렸다. 

내가 호주머니를 비우고 지나가도 여전히 경보음은 윙윙거리는 것이었다.

마침내  내 구두창에 금속이 붙어 있다는 것이 생각이 나서








그래서 신발을 가리켰더니 

보안요원은 나에게 신발을 벗어보라고 손짓했다. 

그리고신발을 벗자 무사히 통과할 수 있었다. 

그런데 내가 신발을 다시 신으니 





내 뒤로 줄 선 사람들이 일제히 

자기 신발을 벗어 손에 들고 있었다. 






(ㅋㅋㅋ..

따라쟁이~~~)







i+ ♡ 유머나라 



추천검색어 : 유머 영어유머 골프유머 사오정 퀴즈 엽기




맨위로 ††



Posted by 유머조아
,